HR asszisztens állás a Mevid zrt.-nél
A MEVID Zrt. a régió legnagyobb hagyományú vendéglátó és idegenforgalmi vállalata, több mint 70 éves múlttal rendelkezik. A kezdetektől magyar tulajdonban lévő cég dinamikusan fejlődik, napjainkban közétkeztetési, vendéglátási, idegenforgalmi és energetikai üzletágai a legjelentősebbek.
Pécsi központunkba keresünk részmunkaidős, adminisztratív tapasztalattal rendelkező
HR asszisztens
munkatársat.
AMIT KÍNÁLUNK
-
Bejelentett, határozatlan idejű, 4 órás munkaviszony
-
Azonnali kezdés
-
Korrekt kereseti lehetőség
-
Szakmai fejlődés
-
Stabil, középvállalati háttér
-
Értékteremtés
MIBEN SZÁMÍTUNK RÁD?
-
Toborzási folyamatok támogatása (álláshirdetések feladása, interjúszervezés, jelöltekkel való kapcsolattartás)
-
Munkaszerződések, munkaügyi dokumentumok előkészítése
-
Beléptetési és kiléptetési folyamatok támogatása
-
Általános adminisztratív feladatok ellátása a HR terület és a vezetők számára
-
Vállalati rendezvények szervezésében való részvétel
MIT VÁRUNK TŐLED?
-
Minimum középfokú végzettség
-
Minimum 1 év adminisztratív tapasztalat
-
Magabiztos MS Office (Word, Excel, Outlook) használat
-
Precíz, megbízható munkavégzés
-
Kiváló kommunikációs és együttműködési készség
-
HR területen szerzett tapasztalatot előnyként értékeljük
MUNKAVÉGZÉS HELYE: Pécs, Bajcsy-Zs. E. utca
Ha szívesen lennél csapatunk tagja, küldd el önéletrajzod az
e-mail címre!
Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha kérdésed lenne!
Vedd fel velünk a kapcsolatot, amennyiben kérdésed lenne felénk!