top of page
Széchenyi Plusz.JPG

HR asszisztens állás a Mevid zrt.-nél

A MEVID Zrt. a régió legnagyobb hagyományú vendéglátó és idegenforgalmi vállalata, több mint 70 éves múlttal rendelkezik. A kezdetektől magyar tulajdonban lévő cég dinamikusan fejlődik, napjainkban közétkeztetési, vendéglátási, idegenforgalmi és energetikai üzletágai a legjelentősebbek.

Pécsi központunkba keresünk részmunkaidős, adminisztratív tapasztalattal rendelkező

HR asszisztens

munkatársat.

AMIT KÍNÁLUNK

  • Bejelentett, határozatlan idejű, 4 órás munkaviszony

  • Azonnali kezdés

  • Korrekt kereseti lehetőség

  • Szakmai fejlődés

  • Stabil, középvállalati háttér

  • Értékteremtés

MIBEN SZÁMÍTUNK RÁD?

  • Toborzási folyamatok támogatása (álláshirdetések feladása, interjúszervezés, jelöltekkel való kapcsolattartás)

  • Munkaszerződések, munkaügyi dokumentumok előkészítése

  • Beléptetési és kiléptetési folyamatok támogatása

  • Általános adminisztratív feladatok ellátása a HR terület és a vezetők számára

  • Vállalati rendezvények szervezésében való részvétel

 

​MIT VÁRUNK TŐLED?

  • Minimum középfokú végzettség

  • Minimum 1 év adminisztratív tapasztalat

  • Magabiztos MS Office (Word, Excel, Outlook) használat

  • Precíz, megbízható munkavégzés

  • Kiváló kommunikációs és együttműködési készség

  • HR területen szerzett tapasztalatot előnyként értékeljük

MUNKAVÉGZÉS HELYE: Pécs, Bajcsy-Zs. E. utca

Ha szívesen lennél csapatunk tagja, küldd el önéletrajzod az

allas@mevid.hu

e-mail címre!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha kérdésed lenne!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, amennyiben kérdésed lenne felénk!

Dokumentum feltöltés
PDF/dokumentum (Max 15MB)

Köszönjük!

bottom of page